דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורים - על מה הוצאתם כסף באגוסט ואיך אפשר להתכונן לשנה החדשה טוב יותר 

מאת    [ 31/08/2009 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2521 פעמים ]

חום אוגוסט בשילוב עם ילדים שסיימו קייטנה מציב כל הורה ממוצע בפני כמה הוצאות "חד פעמיות" "לא צפויות" וכולי שהולכות לעלות לו כסף רב. אז מה יש באוגוסט שמרוקן לנו את הארנק מכל כסף שעוד הצליח להשאיר שם חודש יולי רווי הקניות והקייטנות והביביסיטר? או-אה. אוגוסט הוא חודש כסף אבל בכיוון ההפוך מהרצוי - אנחנו מוציאים ועוד איך. הילדים סיימו קייטנה והגיע הזמן ל...חופשה משפחתית. אותה הוצאה כספית חד-שנתית או דו שנתית שמסתכמת בכמה אלפי שקלים ומשאירה אותנו עם הרבה פחות כסף אבל המון אנרגיות חדשות וכוחות מחודשים בכלל להמשיך לחייך לקראת העונה הבאה, העבודה, בני הזוג והשגרה. ובעניין הילדים, אנחנו חשים צורך עז להטריף אותם בפעילויות אינטנסיביות שעולות מלא כסף כמו: פארק מים, לונה פארק, ספארי, סרט קולנוע, פופקורן, בריכה, פלנטריום, משחקייה, טיסה בשמי הארץ, רכיבה על סוסים, מרכזי מבקרים, שיט, צלילה ועוד. ובואו נדבר על חשבון חשמל מנופח, צ'קים לחתונות אוגוסט, מעבר דירה עבור הרבה אנשים, אולי אפילו שיפוצון.
ואם עברנו את אוגוסט בשלום ובהנאה מרובה, ואנו כבר רואים את הסוף שלו וכבר קצת רוצים לחזור לשגרה, אז איך אפשר לסיים את החודש החם הזה בלי החתימה המסורתית: חזרה לבית הספר! כסף נוציא גם חודש אחר כך, על מתנות, וראש השנה וכולי. ואח"כ כל שאר החגים, חופשת סוכות ושוב חילופי העונה...מה אפשר לעשות?
קודם כל, אפשר להנות. אלה החיים וברוך השם הם זורמים. הכל מתנהל כרגיל וזו הזדמנות להיזכר בעולם שאנו שאנו חיים בו, בילדים שלנו, במשפחה ובחברים ובחיים של עצמנו, איזה כיף לנו שכל זה קורה דווקא לנו.
שנית, וזה בעניין כסף שלשמו אנחנו תמיד מתכנסים כאן: צריך לזכור שכמעט אין דבר כזה "הוצאה חד פעמית" או "הוצאה בלתי צפויה". קניית בגדים היא הוצאה חד פעמית? אנחו הרי מחליפים אותם מדי עונה, או לפחות מתחדשים בהם מדי עונה ומוציאים כסף גם על נעליים ואביזרים בהתאם.
צ'ק כסף לחתונה זו בוודאי לא הוצאה בלתי צפויה, אתם הרי יודעים מראש שכל קיץ תוזמנו ל חתונה אחת או ארבע...תכללו את ההוצאה הזו מראש בסעיפי ההוצאות שלכם וכך תוציאו כל חודש טיפה פחות כסף וישאר לכם כסף לכל ה "בלתי צפויים" הללו בסוף השנה או באמצעה.
אם אתם נוסעים כל שנה לחופשה משפחתית אחת או שתיים או שלוש, כדאי שתתכננו אותה מראש כדי שתדעו מאיפה אתם הולכים להוציא כסף בשבילה. זו לא חוכמה להגיד "חופשה זה נורא חשוב, אנחנו חייבים להתאורר לא אכפת מאיפה יבוא כסף בשביל זה" - אם זה כה חשוב לכם, תחסכו כסף לחופשה הזו מדי חודש במהלך השנה! או תשקיעו כמה ימים בתכנון שלה כדי להשיג דיל טוב או למצוא פתרונות שתואמים את התקציב שלכם.
תכנון מראש חוסך המון כסף על כל דבר כי הוא מאפשר השוואת מחירים, תכנון לו"ז שמירה על הילדים, בעניין קניות - בדיקה יסודית יותר של מה באמת צריך לקנות ומה מיותר וכדומה.
קראו על: חוזרים לבית הספר ועוד כמה עצות מועילות בעניין קניות לשנת הלימודים, מתנות ראש השנה, חיסכון לקראת השנה החדשה ועוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב